Vitaminboost

Nu skulle man kunna tro att jag sitter här med världens godaste smoothie om man kollar på mina bilder.. Ellerhur? 
Det gör jag inte.. Bitarna hann inte bli tillräckligt små så här sitter jag nu med nåt som känns som något man äter med sked... inte dricker med sugrör! Om jag ska vara brutalt ärlig så längtar jag efter mitt kaffe jag ska dricka efter och om det inte vore för att jag verkligen hade behövt vitaminerna från frukten så hade jag spolat ner denna smoothien i toan direkt. Jag har sett fram emot denna vitaminboost sedan igår så besvikelsen är enorm, haha.
 
Inatt har jag sovit nästan 12 timmar och min kropp känns betydligt bättre, riktigt lycka! Den kan absolut vara med hjälp av alla kakor jag käkade på brunchen igår :) Nu är sista slurpen nere så nu blir det kaffe, finally!
 



 
 

Kommentera här: