Hitta felet ?

Good freaking morgon! Min träningsvärk i kombination med att jag redan hade ont i ryggen känns sjuuuuk! Jag märker inte av nåt i armarna än men benen är riktigt sega så jag hoppas verkligen inte det blir värre tills imorgon! Jag avslutade som vanligt på topp efter ett hårt träningspass och käkade pizza, cuz thats how I do nuförtiden tydligen :) Vi invigde den nya pizzerian på området och den får höga betyg! Besöket på pizzerian betyder dock att det inte blev någon dejt med Josse och Sara men ibland går det inte som man tänkt sig helt enkelt.
 
I helgen var vi och kollade på Jonnas o Kristoffers nya radhus och nu vill jag flytta mer och mer för varje dag som går. Det är ju BARA 301 dagar kvar till den preliminära inflyttningen. Haha, så blir det säkert försenat också :P Men vad gör det om hundra år? Vi hinner iaf spara mer pengar :)
 
Nu ska måste jag göra ve mig, jag har fått lite extra timmar på jobbet idag så jag ska öppna. Cash is king! Men för att palla alla 10 timmar är det nog bäst jag äter frukost istället för att fortsätta min bläddring i tidningen..
 
Här sitter jag.. och katten tydligen... Undra vad hon gör?


 
 

Kommentera här: