i need some sleep.

jag hade behövt en, men gärna två nätter med sammanhängande bra sömn, please?
Denna veckan har jag sovit så fruktansvärt dåligt hittills. Inatt vaknade jag kl 2 och hade jättesvårt att somna om, kände mig pigg helt enkelt. Jag gick ut och slängde mig på soffan och hann somna strax efter 3 och sen kom Emil upp runt 4 för han skulle till jobbet :/ wow så trött jag är!
 
En hink med kaffe är beställd och sen ska jag ta med frukosten till jobbet! Jag fick lite extra timmar idag också så jag kommer hinna klart med finliret på mina bord :) Nu har jag faktiskt börjat längta till julen! Mörkt och mysigt, goda dofter och tända ljus, julmust och lussekatter <3
 
Efter jobbet idag ska vi iväg och fixa den sista presenten inför kalaset imorgon och et par jeans till mig. På nåt sätt har alla mina byxor försvunnit/blivit förstörda/blivit fula på samma tid så jag måste ha nya. Inte "måste" som i att jag inte har något att ta på mig med garderoben full med kläder.. Utan jag MÅSTE som i att jag har 100 tröjor men inga hela jeans.. Nåväl, dags att kleta på ett ansikte. Denna ljuva förkylningen jag åkt på ger mig vitgrå hud och mörka ringar under ögonen.. snorig näsa och retlig hals.. Gameface on!
 
 

Kommentera här: