November? time flies.

Den riktiga hösten har kommit! Idag vaknar jag med knepig hals och täppt näsa- välkommen november. Jag sitter i myskläder och njuter av en kopp med honungsvatten och ska strax bläddra igenom min tidning med julspecial, sypermysigt. Runt 14 ska jag träna med mamma så jag hoppas att min huvudvärk ger med sig tills dess... värken kan ju absolut bero på mina 10 timmar sömn inatt men jag behövde dom alla :)
 
Helgen har kännts bra faktiskt! Vin hos grannarna, fixat färgen på håret, middag hos Josse o Jens, kollat på Jonnas och Kristoffers radhus och hundra avsnitt suits typ. Idag blir det lugnt här hemma fram tills jag ska träna och sen ska jag kanske träffa Josse o Sara ikväll. Det blir alltid något krångel när vi ska ses men med lite tur så ska det väl gå vägen idag!
 
tre veckor tills emil börjar julpynta.. och jag längtar :)
 
 

Kommentera här: