Another flew by

Och där försvann en helg till. Nu rullar tiden på i rasande fart känner jag, igen. Det är snart första advent, hur mysigt känns inte det liksom? Jag längtar till julen som aldrig förr.
Igår hade jag en mindre bra dag på jobbet med en förkylning från helvetet men det överlevde jag på håret, med hjälp av migräntablett, ipren och ite nässpray. När klockan slog 02 efter god mat hemma hos Emils päron gav kroppen dock upp totalt och jag somnade till dunkandet av min egen puls i huvudet. Som tur är känns det lite bättre idag så jag ska snart sminka mig och ta på mig så jag kan möta upp familjen för lite brunch. Idag är det ju fars dag, vilken tur då att man har världens finaste papi <3.
 
Ikväll ska jag sänka 4983 vitaminer så jag vaknar upp betydligt bättre imorgon, då kanske man kan få njuta lite av sin lediga dag :) Jag har lagt upp all frukt på diskbänken så jag inte ska glömma bort att äta den så nu blir det smoothies och juicer tills frukten är slut! Gårdagens frukost lyxades till med lite hallon och ikväll blir det nåt med kiwi, banan, clementin och päron. Allt för att bli frisk :)♥
 


 
 

Kommentera här: